AKHIRNYA BERJAYA CASHOUT DUIT DARI SAYS.MY

Akhirnya. . . . kini pasti huhuhuhuhu..setelah sekian lama menanti,saat yang di tunggu muncul juga pada hari ini,kebetulan sehari sebelum Hari Raya Aidiladha.Berbaloi rasanya menyertai says.my apabila mendapat pulangan tanpa mengeluarkan modal.Untuk pengetahuan semua,aku telah berjaya cashout duit dari says.my hasil daripada membantu mempromosikan iklan di laman tersebut.Serius aku cakap,tanpa modal.Bagi yang belum mengetahui apa itu says.my sila rujuk entri sebelum ini di sini==>> BUAT DUIT DENGAN SAYS.MY TANPA MODAL

Memang tak rugi kalau join,korang tak promote tak dapat duit,korang promote dapat duit.Kerugian memang takde.Cuba bayangkan,1 iklan RM0.20/klik,kalau 5 org klik dalam sehari dah RM1.Dah boleh buat tabung online.Syarat minimum untuk cashout ialah RM50.00.Kejap je tu.Aku dapat tak kan korang tak dapat.Aku makan Nasi jugak.Berikut antara Screenshot yang sempat aku capture time nak cashout tadi.

KLIK UNTUK BESARKAN GAMBAR
KLIK UNTUK BESARKAN GAMBAR

Bagi yang rasa berminat boleh lah daftar kat sini :