iOS6 SKIN PACK UNTUK WINDOW 8

Khas buat pengguna window 8,saya ingin kongsikan sebuah skin pack menarik yang bernama iOS6.Seperti skin pack pada window 7 sebelum ini,kaedah yang sama turut di gunakan untuk memasang skin pack ini.Pengguna window 8 hanya perlu install dan restart apabila selesai.Sila pastikan anda uninstall terlebih jika anda pernah menggunakan sebarang skin pack lain sebelum ini.Bagi melancarkan proses pemasangan,tutup semua perisian yang sedang di gunakan.Berikut antara paparan skin pack ini:

KLIK UNTUK BESARKAN

KLIK UNTUK BESARKAN

Muat turun pada pautan di bawah :

Window 8 x86
Window 8 x64
CREDIT TO : Rahman Hatim RC.MY

3 comments :

Unknown said...

gan. saya kan habis instal ios6
skinpack buat windows 8.
saya mau tanya. gimana cara
mengembalikan tampilannya ke
tampilan asli windows 8.
soalnya kalo langsung saya uninstall
ios6 skinpacknya. saya takut laptop
saya eror seperti laptop teman saya
yg eror karena uninstall ios6 skinpack
langsung.
tolong dijawab.

AkiN said...

Guna Your Unin-staller..tapi kalau untuk lebih bagus,restore point je..

Unknown said...

langkah - langkahnya gimana ??

Post a Comment