CARA CEPAT ATASI AKAUN PAYPAL LIMITATION

Assalamualaikum....lama betul saya tak update blog ni...sibuk sangat pasal study,tambah-tambah tekanan makin hari makin tinggi..Ok,kali ni aku akan cerita berkenaan pengalaman aku buang limitation pada akaun paypal aku.Punca sebenarnya ialah di sebabkan aku login akaun paypal aku melalui VPN.So,paypal detect ada seseorang cuba masuk akaun aku.Aku cuba e-mail paypal,pihak paypal mintak aku punya bukti yang menunjukkan aku pemilik asal akaun dengan cara.Tunjuk IC,lesen atau dokumen berkaitan.Tapi gagal dan makan masa yang panjang.So,aku buntu sangat akhirnya aku call,kurang sejam semua masalah selesai,caranya just follow step di bawah :

1. Mula-mula Login akaun paypal dulu,lepas login tengok pada bahagian bawah.Then korang akan jumpa  Contact Us macam dalam gambar kat bawah :
KLIK UNTUK BESARKAN


2. Klik pada Contact Us tu,pastu akan keluar pulak gambar macam kat bawah,klik Speak To Us :


KLIK UNTUK BESARKAN

3. Seterusnya akan keluar detail pasal nombor yang nak kena call :

KLIK UNTUK BESARKAN
4. Call nombor tu,jawab semua yang operator tanya.Kalau ikut pengalaman aku,first dia akan tanya E-mail,Nama yang guna kat paypal,4 digit akhir kredit card.Jangan takut nak bercakap,operator just guna english biasa yang mudah faham.

Selamat Mencuba. . .