BAQMI : BELAJAR AL-QURAN KAEDAH INTERAKTIF

Assalamualaikum...pada artikel kali ini,saya ingin berkongsi dengan anda semua sebuah perisian yang sangat bagus.Perisian ini bernama BAQMI,BAQMI adalah merupakan sebuah perisian pembelajaran AL-QURAN dengan kaedah interaktif.Sangat sesuai di gunakan oleh kanak-kanak yang baru ingin mula belajar AL-QURAN.Paparan pembelajaran yang menarik,di lengkapi dengan text tulisan dan bunyi bagi memudahkan proses pembelajaran.Terdapat pelbagai fungsi lain untuk di terokai pada perisian ini.Perisian ini berasal daripada negara jiran iaitu indonesia,saya sendiri pun dah lupa daripada mana saya ambil.Tapi,saya rasakan sesuatu yang baik harus di manfaatkan untuk kegunaan sendiri mahupun orang lain.Saya mengucapkan terima kasih kepada pencipta perisian ini.Berikut adalah antara paparan di dalam perisian ini :

KLIK UNTUK BESARKAN

KLIK UNTUK BESARKAN
Bagi yang berminat,bolehlah muat turun perisian ini pada pautan di bawah :