PROXY SERVER X-AKIN

Ok....dah nak berbuka puasa ni...Just nak share proxy server yang aku buat sendiri menggunakan Google App Engine.Memang senang untuk membuat proxy server tanpa menggunakan hosting,cukup dengan menggunakan google app engine anda telah mampu membina proxy server anda sendiri dengan jenama anda sendiri.saya memberi contoh proxy server yang telah saya cipta semalam.
 
 
http://x-akin.appspot.com/
 
 
Menarik bukan....proxy server ini bukan sahaja mudah untuk di cipta,malah amat ringan dan mudah untuk di gunakan.Dengan IP yang berpangkalan di US tidak hairan jika proxy server ini turut mampu untuk melepasi sekatan service provider anda terhadap laman tertentu.Saya sendiri telah mengujinya,dan hasilnya memang berkesan.Oleh itu,di harap anda dapat cuba menciptanya sendiri atau menggunakan proxy server yang telah saya cipta.Jika berminat dan inginkan tutorial,sila nyatakan pada ruangan komen.Saya akan sediakan tutorial jika ada permintaan.

UPDATE :

  • Bypass sekatan kat Office boleh jugak.
  • Already tested dekat office Risda Untuk Masuk Facebook.