GOM : AUDIO PLAYER 2.0.1.138

Ingin mencuba kelainan dari kebiasaan..?? Anda wajib mencuba perisian terbaru keluaran GOM iaitu Audio Player,cukup menarik kerana saiznya yang kecil tidak membebankan komputer anda,ringan dan sangat ringkas dan berfungsi dengan baik.Malahan,hasil bunyi daripada GOM audio player ini sangat berkualiti dan tidak kalah dengan audio player yang lain.Pengalaman peribadi saya,perisian ini sangat bagus dan saya telah menggunakannya sebagai pemutar audio lalai pada komputer saya.Banyak lagi fungsi yang belum saya terokai.Yang paling saya suke ialah equalizernya yang sangat efektif,so,kita dapat membezakan dengan jelas perubahan yang berlaku selepas dan sebelum tetapan di ubah.Di bawah merupakan beberapa print screen dari desktop saya,jika berminat bolehlah muat turun pada pautan yang telah di sediakan.Tiada lesen atau serial number di perlukan,kerana ianya adalah FREEWARE. .

KLIK UNTUK BESARKAN
KLIK UNTUK BESARKAN
PASSWORD : akin07.blogspot.com