CASHOUT SAYS.MY KALI KE - 2

Selamat Pagi...Razeki demi razeki,kemarin dah menang key original AOMEI PARTITION RM109.28.Hari ni bangun pagi cek dashboard says.my,dah boleh cashout RM50.00.Dalam masa 2 hari dah RM159.28 sen aku untung.Aku dah cashout dua kali,tapi masih ada yang ragu dengan servis dari says.my ni.Memang betul-betul dapat lah,aku yang ni dah masuk kali ke-2.
 Ni yang aku cashout kali pertama >>> AKHIRNYA BERJAYA CASHOUT DUIT DARI SAYS.MY
 Kalau menipu tak kan aku nak join lagi huhuhu.Soalan biasa "Duit masuk kat mane..??"..duit akan dapat cashout bila dah cukup RM50 dekat mane-mane bank yang ko rasa bahagia.semua bank tempatan ada,tengok sebahagian list bank kat bawah yang aku sempat print screen :

KLIK UNTUK BESARKAN
So,ape lagi keraguan..Boleh tanya aku.  . . . .

 Bagi yang belu tahu ape says.my tengok sini >> BUAT DUIT DENGAN SAYS.MY

Kalau rasa nak join,daftar kat sini >> DAFTAR SAYS.MY