BUAT DUIT DENGAN LYNK.MY


Pernahkah anda mendengar tentang servis memendekkan link/URL..?? atau dalam bahasa ringkasnya "URL SHORTENER".Selalunya servis ini banyak yang di tawarkan dari luar negara.Terdapat servis seperti ini percuma & terdapat juga servis seperti ini yang mendatangkan income kepada anda walaupun secara pasif.Salah satu servis "URL SHORTENER" yang popular dan di percayai adalah http://Adfoc.us//
Ini adalah salah satu servis yang saya gunakan sehingga ke hari ini dan masih aktif manjana income kepada sya secara pasif.Berikut antara cash out yang pernah berjaya saya lakukan.


Namun begitu,sekarang kita telah dapat menikmati servis "URL SHORTENER" daripada Malaysia.Servis yang di beri nama LYNK.MY ini menawarkan servis yang sama seperti adfoc.us dimana setiap klik yang anda terima akan di bayar.Saya masih berada di peringkat percubaan,so,masih banyak lagi perkara yang saya belum kaji.Paparan di bawah adalah akaun  LYNK.MY saya :


Saya akan cuba lakukan sehinga cash out pertama untuk menilai sejauh mana kebenaran servis ini,bagi anda yang berminat ingin mencuba,bolehlah berkunjung ke pautan berikut untuk pendaftaran :


http://lynk.my//