SAYS.MY MENJANA PENDAPATAN TANPA MODAL

Sesuai dengan tajuk,memang saya akan cerita pasal kaedah mencari duit dengan mudah tanpa mengeluarkan modal.Kalau anda main MLM,kalau anda tak usaha modal akan burn,jadi sia-sia je.Oleh itu saya sarankan anda sertai says.my.Dulu saya pernah tulis artikel berkaitan dekat sini >> BUAT DUIT DENGAN SAYS.MY tapi versi lama,sekarang says.my dah update.So,kena explain balik.

Teknik yang di gunakan adalah Pay Per Klik di mana anda akan mendapat bayaran bagi setiap klik pada iklan yang anda kongsikan.Selalunya,says akan bayar 0.20 sen setiap kali iklan yang anda kongsi di klik oleh orang ramai.Setiap iklan selalunya mempunyai limit.Contohnya,limit RM10.Apabila  keuntungan yang anda perolehi pada iklan tertentu telah mencapai limit,anda bolehlah kongsi iklan yang lain pula.Selagi sesebuah iklan tersebut belum mencapai limit dan selagi anda mendapat klik,duit tetap akan masuk.Anda boleh kongsi semua iklan anda sekaligus.Sesuai dengan kreativiti,anda boleh kongsi iklan anda melalui pelbagai platform seperti blog,facebook dan twitter.Duit yang anda perolehi akan dapat di cash out apabila mencukupi RM50 di mana-mana sahaja bank tempatan.Setakat hari ini,saya telah dua kali cash out melalui Bank Islam.Berikut antara entry yang telah menunjukkan saya berjaya cash out :

CASH OUT KALI PERTAMA
CASH OUT KALI KEDUA
Bagaimana cara untuk mendapatkan link iklan dari says.my..?? senang sahaja,anda hanya perlu daftar di sini :

Lepas daftar klik pada special,seperti di bawah.

KLIK UNTUK BESARKAN
Maka paparan seperti di bawah akan muncul.

KLIK UNTUK BESARKAN
Klik pada iklan yang ingin anda kongsi,contohnya saya memilih iklan yang ada gambar Yuna tu,maka paparan seperti di bawah pula akan kelihatan.

KLIK UNTUK BESARKAN
Klik pada mana-mana tempat yang anda ingin kongsi iklan anda,jika anda ingin kongsikan iklan anda pada platform yang tiada di dalam senarai di atas,anda boleh mengambil link iklan sahaja dengan cara klik pada Logo twitter,copy link di belakang sekali seperti gambar di bawah,dan kongsi di mana-mana anda suka.

KLIK UNTUK BESARKAN
Selesai...Selamat Menjana Pendapatan...

Reward History Says.My Saya :

KLIK UNTUK BESARKAN